
Olen vasta innostunut leivonnasta – Kinuskikissan ansiosta! 😉
Olen innokas, mutta ulkonäkössä on usein valtavasti petrattavaa! 😀 Maku yleensä on loistava! Mutta mukava harrastus ja aion jatkaa leivontaa niin kauan, että osaan paremmin!
Oulu
6.11.2011
57


Erikokoisten kakkujen riittävyys
Vinkkejä erityisruokavalioihin
Chocolate Chip Cookies
5733 tähteä
Maailman paras mutakakku
2862 tähteä
Mokkapalat
2636 tähteä
Brookies
1893 tähteä
Britakakku
1544 tähteä