Kinuskikissa Blogi  Reseptit VerkkokauppaYhteisöVideot Haku Kirjaudu
Kinuskikissa
 

Daim-palat

Liittyy Kinuskikissan reseptiin Daim-palat

Jo kotvasen kerkesin daim-paloista uneksia, mutta nyt vihdoin pääsin myös tekemään ja maistamaan. Ja peräti kaksi satsia viikon sisään: toinen lähti eteenpäin, mutta tämä viimesin jäi itselle ja vierasvaraksi pakkaseen. Ei tässä muuta vikaa, kuin että oisko vähän liiankin hyvää! ;)

Kuvan lähettänyt: maris

https://media.kinuskikissa.fi/uploads/kinuskit/image-81.jpeg

Kommentit (3)

maris
Kinuskileipomo maris
23.9.2016 17:48

mari-johanna: Kyllä olen vakavasti harkinnut, että tarkastelen daimpalasten pakastuskäyttäytymistä lähemmin. Ehkä pari kertaa päivässä ”joudun” palasen tämän takia maistelemaan. Mutta jonkunhan se on tieteelle ja tutkimukselle itsensä uhrattava. Ja jos ei vieraille tutkimuksen jälkeen jää tarjottavaa, niin se on voi voi. Tutkimus on kutenkin aina tutkimus. Tarkkaa hommaa… 😉 Kiitos sinulle kommentista!
Kinuskiemo: No tässähän nämä. Ole hyvä, jos vaan maistuu. 🙂
Päällä on daimrakeita, mutta suklaarusinoilta kieltämättä näyttävät. Hmmm…suklaarusinat tosiaan sopisivatkin näihin kivasti. Kiitti ideasta!

Kinuskiemo
23.9.2016 11:02

No tässähän ne ovat. Tuolla reseptisivulla jo käväisin. Näyttävät tooosi herkuilta. Suklaarusinat (?) sopivat päälliseen myös mainiosti. Voin kuvitella, että työpaikkalaisten onni on ollut suuri. Työpaikalla pullapitkokin on mannaa, nämä varmasti luksusta. En keksi tilaisuutta, jolloin nämä eivät olisi paikallaan. Mainio resepti ”takataskussa”! 🙂

mari-johanna
Kinuskileipomo mari-johanna
23.9.2016 07:09

Se on jo kyllä vaarallista,jos liian hyvää on! Hih! 🙂
Näyttää myös tosi herkulliselta. Onkohan sinulla vieras varasta mitään jäljellä viikonlopun jälkeen jos vaikka joudut yksi pala kerrallaan maistelemaan pakkasen antia ikäänkuin varmuuden vuoksi! 🙂

Kinuskikissan kumppanit

https://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/dansukker-logo2.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2023/02/valio-logo.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2023/02/bonne-maman-logo-kopio.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2025/01/fazer_logo.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2026/02/linkosuo-etusivu.jpg

Sosiaalinen media

Verkkokauppa