Kinuskikissa Blogi  Reseptit VerkkokauppaYhteisöVideot Haku Kirjaudu
Kinuskikissa
 

Karkkikeksit

Liittyy Kinuskikissan reseptiin Namikeksit

Meillä näitä on tehty pienen ajan sisällä jo pari kertaa. Koko perhe tykkää ja nämä pysyy pehmoisinä pitkän aikaa

Kuvan lähettänyt: TeBaZu

https://media.kinuskikissa.fi/uploads/kinuskit/DSC_0052-3.jpg

Kommentit (2)

TeBaZu
Kinuskileipomo TeBaZu
23.2.2016 22:28

Nämä on kyllä niin hyviä ja tosiaan maistuvat kaiken ikäisille 🙂 Ja olin positiivisesti yllättynyt että ei tarvitse säilyttää välttämättä kannellisessa astiassa. Vaikka oli seuraavaan päivään lautasella, oli keksit edelleen yhtä pehmeitä kuin tarjolle laitettaessa 🙂

Kinuskiemo
21.2.2016 19:58

Niin monet synttärit, lastenjuhlat ja myyjäiset on näiden keksien kanssa koettu. Aina nämä ovat olleet vetonaula. Aikuiset keksikulholla kilpaa lasten kanssa! Sinun keksisi kertovat sen. 🙂

Kinuskikissan kumppanit

https://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/dansukker-logo2.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2023/02/valio-logo.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2023/02/bonne-maman-logo-kopio.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2025/01/fazer_logo.jpghttps://media.kinuskikissa.fi/uploads/sini/2026/02/linkosuo-etusivu.jpg

Sosiaalinen media

Verkkokauppa