
Tein ensimmäistä kertaa elämässäni prinsessakakun Kinuskikissan ohjeella. Tein kakun isälleni ja miehelleni isänpäivänä ja siksi valitsin väriksi sinisen. Kukatkin olen tehnyt itse Kinuskikissan ohjeen mukaan, ensimmäiset kukkani ikinä. Olin lopputulokseen tyytyväinen!
Kuvan lähettänyt: Caro

Täältä iso WAU! 😀
Erikokoisten kakkujen riittävyys
Vinkkejä erityisruokavalioihin
Chocolate Chip Cookies
5733 tähteä
Maailman paras mutakakku
2862 tähteä
Mokkapalat
2636 tähteä
Brookies
1893 tähteä
Britakakku
1544 tähteä
Kiitos! 🙂