
Pitihän sitä itsekkin ryhtyä hieman rypyttelemään. Tässä lopputulos, ei yhtä kauniita kuin Kinuskikissalla, mutta maku oli kohdallaan. Taisin käyttää täytettä hieman enemmän, se nimittäin loppui kesken. Onneksi kaapista löytyi edellispäivän perunamuussia. Taaimmaiset piirakat ovatkin sitten perunapiirakoita.
Kuvan lähettänyt: pola

Kinuskileipomo polaKyllä näyttävät herkullisilta nuo sinunkin piirakkasi. 🙂 Paistumisjäljet piirakan kuoressa tuovat kivasti särmää. Eikä riisitäytteen kanssa tarvinnut nuukailla, kun oli jemmassa perunamuusia. Mitä laitoit perunamuusiin, vai lisäsitkö mitään?
Erikokoisten kakkujen riittävyys
Vinkkejä erityisruokavalioihin
Chocolate Chip Cookies
5733 tähteä
Maailman paras mutakakku
2862 tähteä
Mokkapalat
2636 tähteä
Brookies
1893 tähteä
Britakakku
1544 tähteä
En lisännyt muussiin mitään vaan ihan sellasena laitoin.Myöhemmin totesin et olis voinu laittaa vähän suolaa.